Da Vincis Kode på ett nytt lerret

Sony Pictures, i samarbeid med Apple, har gitt oss en smakebit av den kommende filmen “The Da Vinci Code”, basert på boka med samme navn.

Siden jeg faktisk har lest boka (blant de meget få jeg har lest) er jeg veldig spent på hvordan dette kan bli. De som kjenner meg vet kanskje at jeg er en som tror på teknologi, og at jeg synes filmer generelt slår bøker med flere mil. Ja, jeg synes til og med at Ringenes Herre gjør seg bedre på lerret enn på papir (når jeg skriver slikt er jeg glad for at ingen leser dette, for ellers ville det nok blitt bra med kommentarer…). Da Vinci-Koden har norsk premiere 19. Mai 2006, og mer informasjon om filmen og boka har Wikipedia.

Leave a Reply

