Ut på tur, aldri sur

Nå er det jo veldig lenge siden jeg har skrevet noe her – for lenge siden faktisk. Men, det spørs om jeg får skrevet noe særlig interessant på en liten stund allikevel. I dag skal jeg nemlig ta buss til Bergen for å spille Halo. Ja, det stemmer, jeg skal dra 650 kilometer tvers over landet for å møte folk jeg kun har spilt mot på internett før og spille enda mer.

De fleste vil vel kalle noe slikt “turn-off” og avslå denne slags arrangement som nerdenes mekka, og det kan de kanskje ha litt rett i. For min del synes jeg ikke det er noe verre enn å dra på fotbalcup til Danmark, men den diskusjonen orker jeg ikke ta her nå. Men, de som eventuelt leser dette får ha en god ferie, og til alle dere som kommer på NattLAN 2005: Dette blir gøy :-D

Leave a Reply

