Julestria er her

Det ser aldri ut til å slå feil – hver gang jeg har tentamensperioder så skjer det noe tull med nettsideprosjektene mine. I går, rett før jeg skulle ha en viktig Engelsktentamen ser jeg at HaloNorge.org stod som ‘expired’. “Hva faen!?” tenkte jeg og sendte en sint mail til min ISP. Det hele viste seg å være noe regningstull.

Og nå har jaggu EuroHalo gått ned noen timer også, jeg blir gal! Håper indelig det ikke er noe langvarig, i og med at jeg ikke kan kontakte ISPen der direkte :-/

Som sagt er jeg nå halvveis i en tentamensperiode, etter å ha fullført Engelsk, og (grøss) Nynorsk m/fagdag – Noe som faktisk gikk etter forholdene bra. Nå gjenstår bare Rettslære, der du kan forvente deg en ny versjon av min elevdiskett, og Statsvitenskap.

Jeg har også fått min Xbox 360 i hus, og den eier! Eneste problem jeg har, er gamepaden som har stikker med veldig varierende sensitivitet i forhold til Logitech sin fantastiske stikke fra Xbox 1, som jeg håper de lager en 360-versjon av. Det er ikke særlig å rope hurra fra blant release-spillene, og Halo 1/2 kjører heller ikke bra på den nåværende emulatorprogramvaren. CoD 2 og PGR 3 kan dog trekkes frem som de to gode spillene til Xbox 360 as of now.

Leave a Reply

