Status nå

Jula er vel overstått, og jeg kan vel ikke si stort annet enn at jeg er fornøyd. Når pappa i tilegg kjøper seg en ny laptop slik at jeg kan få den gamle blir jo ting brått enda bedre – eneste problemet var å få WPA trådløst nett til å kjøre under Ubuntu. Det var en del lettere sagt enn gjort, først og fremst fordu Ubuntu Linux ikke støtter WPA native, og det faktum at mitt trådløse kort ikke var støttet – ikke min versjon. Dermed måtte jeg bruke ndiswrapper med windows-drivere, men guess what? Nå hadde jeg dobbelt opp med drivere :-/

Etter 3-4 timer med fikling gikk det jo endelig til, og nå har jeg nett på laptopen – ja, jeg sitter faktisk og skriver på den nå. Sånn helt urelatert til det kan jeg forresten også nevne at det BLIR screening av GuttaBoys 2005: The Movie i løpet av kort tid. Den er ferdig, og ja, jeg har sett hovedfilmen – gooood shit! Intil jeg vet mer, arrivedeci!

Leave a Reply

