Nytt år, nytt stæsj

Det nye året er uten tvil over oss nå, selv om jeg antaglig kommer til å skrive 2005 langt frem mot sommeren – et fenomen som gjentar seg hvert år…

Ellers, så var jeg ute og kjøpte er par småting på Elkjøp i går, for å få brukt opp gavekortet jeg fikk til jul. Først og fremst var jeg uten etter Project Gotham Racing 3 til XBox 360’en min, noe dere kanskje ser på spillerkortet mitt. Så, nå har jeg endelig et spill til den også, bare halvannen måned etter innkjøp. I tilegg ble jeg nødt til å investere i en ny Logitech gamepad til Xbox 1, slik at jeg kan spille Halo uten at den kaster granater av seg selv i ny og ne. Jeg er faktisk på den fjerde gamepaden fra Logitech nå, i tilegg til ‘Duke’-kontrolleren jeg brukte helt i førsten. Tiden flyr

Leave a Reply

