“Your handwriting is a mess”

Fikk igjen Engelsktentamen i dag, med karakteren 5/6 – noe som må sies å være jævlig bra :-) Kommentaren nevnte også et negativt punkt, som var verdt å legge ut her, siden den var litt artig:

Handwriting - tentamen

Oversatt for de som sliter med læreren min sin skrift: “Very Good Knowledge. Well Written. Your Handwriting is a mess, though, and an insult to the reader.” Kanskje jeg skal søke om PC neste gang?

4 responses to ““Your handwriting is a mess”

  1. Jo da, husker jeg så på en annen engelsk temamen du hadde der du fikk 6. Eneste tingen jeg forsto på den var lærerens kommentar der det sto “Exelent”

  2. Det ver en innlevering skrevet på data Cynon :p

  3. Gå til en lærer i 1. klasse på barneskolen og be om noen oppg. Tegne slike border og skrive en bokstav mange ganger bortover linja og den slags..

  4. Du har ikke tenkt tanken at det kanskje er venstre hånda som er den rette for deg? hehe…
    Jeg greide kun tyde et par ord som du hadde skrevet der… lol..

Leave a Reply

