Advarsler på MMORPG-pakker

MMORPG-spill tar liv – i alle fall i Asia. Kanskje vi skulle gjøre noe med det?
advarsel - MMORPG
Kanskje en idè til Høybråten? Vi skal vel heller ikke se bort i fra at noe slikt kan nå USA, der folk som Jack Thompson vandrer fritt i gatene. Lurer kanskje på meg om jeg skal kjøpe meg en sånn T-sjorte…

2 responses to “Advarsler på MMORPG-pakker

  1. ta av deg brillene øby….

  2. Hei.
    Smelte opp en link til siden din jeg;)
    Hvis du vil kan du jo smelle opp en til min og;)
    http://eirik.hvorfor.net/
    Drlig med innhold på den nå, men kommer ting på den etter hvert:)

Leave a Reply

