Semesteroppgave i Metode og Statistikk

I og med at jeg fikk bestått, og “toppkarakter” på min semesteroppgave i STV 1020, Metode og Statistikk, så tenkte jeg at jeg skulle legge den ut for nedlastning om noen skulle være nyskjerrige. Det er to punkt i oppgaven som kunne vært forbedret, though. Det første punktet er problemstillingen, som egentlig ikke er definert. Jeg gikk rett på en hypotese isteden for å ha en problemstilling som kanskje kunne ledet til flere hypoteser. I tilegg til det så er utvalget kanskje lite, men om det hadde stått 200 respondenter burde det være tilstrekkelig. Småpirk med andre ord ;-p

2 responses to “Semesteroppgave i Metode og Statistikk

  1. øyvind mulehamn

    dette er faen meg det største møket eg har sett

    • Det er fullt mulig, men det var i alle fall tilstrekkelig til at den ble godkjent ;-)

      Har btw litt vanskelig å forstå hvordan du kan ha lest den iom at Home.no (hvor filen ligger) ikke eksisterer lenger…

Leave a Reply

