WP Facebook

Wahooo

Nå er bloggen tilbake igjen etter lang tids fravær – dette på grunn av at HaloNorge flyttet sidene sine til en ny server. Derforhar jeg ikke lenger noe personlig webhotell, og må ta til takke med wordpress.com sin gratistjeneste.

Allikevel, på grunn av en halvgammel backup, har jeg klart å få med det meste av innlegg over til den nye siden, inkludert kommentarer. På grunn av flyttingen er også designet blitt byttet, siden jeg ikke kan bruke andre utseende enn de som WordPress-folka har lagt ut.

I tillegg har jeg lagt til en ny feature: bloggen kan nå leses fra min Facebook-profil. Desverre, er denne Facebook-appen litt halvbra featuremessig for øyeblikket, og jeg kan ikke endre utseendet noe særlig. Derfor er bloggen nå under wallen min mens jeg venter på en ny versjon.

Vi prekas!

2 responses to “WP Facebook

  1. Haha! Stian “The Geek” Johansen må ta til takke med wordpress.com. Hva skjer med verden?

  2. Giddernte betale for egen webhosting vettu, expensive shit :)

Leave a Reply

